wtorek, 28 lutego 2012

Wspólne gotowanie

Szczerze mówiąc nie planowałam zakładać tego bloga [ założyłam akcję na Mikserze  i Durszlaku  ale pomysł podsunęła Karto_flana . Skoro jest Weekendowa Cukiernia i Weekendowa Piekarnia , więc mam nadzieję, ze ten blog ma też jakieś szanse na zaistnienie w sieci, a wiem ,że blogowiczki często umawiają się na wspólne gotowanie.No i tak prawdę mówiąc  przecież każdy coś piecze, gotuje, smaży itd..i chętnie zaprosi do wspólnego wirtualnego gotowania..[mam taką nadzieję].
Tak więc zasady akcji:
  • akcje będą przeprowadzane co tydzień[ od poniedziałku do niedzieli]
  • przepis wstawiamy dowolnego dnia tygodnia
  • zostawiamy link [ do podsumowania cotygodniowego gotowania]
Chętnych , którzy chcą podzielić się swoimi przepisami i zaprosić do swojej kuchni [ wirtualnie] proszę o kontakt mailowy lub w komentarzach ...
Zaczynamy od poniedziałku 5 marca..zapraszam...

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł. Chętnie dołączę. Ostatnio przytargałam od znajomych dwie książki kucharskie i już wcześniej sobie zaplanowałam "kucharzenie" w przyszły wtorek. Mam zamiar wypróbować kilka przepisów. Jeśli ktoś zechce ze mną, będzie super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się...to może coś zaproponuj na sam początek..

      Usuń
  2. ale fajna zabawa będzie!kurde kurde

    OdpowiedzUsuń